خانمها چند هفتگی امپول کزاز زدین.؟

۱۲ پاسخ

من ۲٠هفته برام زدن

۲۸.

۳۱...

۳۰ هفتگی

امروز زدم ۳۲هفته و دو روز

من هنوز نزدم

من نزدم هنوز دکتر گفت اگر میخوای دولتی بری بزن خصوصی نمیخواد🫤🫤

دکتر ب من گفت ۳۱هفته ببعد بزن

من زده بودم نیازی نبود بزنم

من دیروز زدم
میگن ۲۸ هفته به بعد

من هنوز نزدم

من 33 هفتگی

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی