خانوما کیا واکسن کزاز زدن؟

۱۲ پاسخ

حتما بزنید برای ایمنی خودتون بچه هست موقع زایمان دچار عفونت نشید و برای بچه خطرناکه

من ۳۰هفته زدم

منم زدم

من ۲۶ هفته

من ۲۸ زدم

من ۳۲ هفته زدم

من هفته قبل زدم

۲۸زدم

من نزدم🙄

۱۵هفتگی زدم

منم باید بزنم

من زدم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا ۱۲ ماهگی