زمان تزریقش اصلا درد نداشت ولی بعدش آره
نه موقع زدن خیلی درد داشت نه بعدش
موقع زدن درد نداره ولی تا ۲روز دستم درد میکرد
موقع زدن اصلا درد نداره بعدش دست یکم سنگین میشه درد میکنه همین
من چهاروزه زدم هنوز جاش درد داره. از شبی که زدم یک بدن دردی گرفتم و نمیدونم سرماخوردگی یک زره داشتم با این واکسن بیشترشد پدرم درآمد از بس گلو درد شدم و بدن درد تازه امروز یک زره بهتره اگه سرماخوردگی داره نزن تا خوب بشی
کلا نه دردی داشت نه علائمی
البته بدن با بدن فرق داره
زدنش نه ولی بعدش اره دستت به درد کوچولو داره
بعد واکسن کارای سنگین نکن ازون دستت کار نکش .به اب سردم نزن
موقع زدن نه ولی من سه روز دست درد داشتم باز بستگی به بدن هرکس داره
موقع زدن نه ولی بعدش اره یکم درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.