سلام.کیا واکسن کزاز زدن تو بارداری عوارض نداره؟

۸ پاسخ

ممنون از همگی

نه بزن من زدم

من هفته پیش زدم
فقط تا سه روز دستم درد میکرد روش نمیشد بخوابم یا تکون بدم خیلی همین

نه منم‌ دیروز زدم 😮‍💨

کزاز همونی که برای عقد کردن میزنن

نه بزن

الان دیگه بزن ۳۱ هفته به بعد نمیزنن

با خیال راحت بزن هیچ مشکلی نیس نی نی هم ایمن میشه

سوال های مرتبط