۲۲ پاسخ

من زدم باید بزنی دکترم به من گفت باید بزنی وگرنه برای بچه خطرناکه

منم زدم.یگم دستم درد داشت بعدش

چون عمل ( چه طبیعی چه سزارین ) در پیش داریم احتمال عفونت کزاز زیاده
بهتره که زده بشه
هم خودت هم بچه ایمن میشید
عوارض خاصی هم نداره
روز اول کمپرس سرد و روز دوم کمپرس گرم بذار درد رو کم میکنه
اگه یادت نیست کی زدی ، احتمالا تو بهداشت ثبت کردن بپرسی بهت میگن

منم زدم

من نزدم هنوز ۱۰سال نشده ۱،۲سال دیگه وقت هست بزنم

لازم نبود بزنم قبلا زده بودم اگر نیاز بود حتما میزدم

من زدم، هیچ دردی نداشت برا من🙃 بعدش هم همینطور، عوارض خاصی نداشت

من هفته پیش زدم اصلا متوجه هم نشدم نه درد نه ورمی هیچی

من زدم چیز خاصی نبود
یه روز یکم حس سنگینی دست داری همین

دکترم گفت حتما بزن

من نزدم

من ۲۸ هفته زدم دکترم گفت حتما بزن

من چون اعتقادی به واکس ندارم نزدم

من نزدم

من زدم تو 29هفته درد خاصی نداشت و بزنی بهتره

توی ۱٠سال اخیر نزده بودین؟
اگه زده بودین لازم نیست دوباره بزنین.
دوره‌اش ۱٠ساله است.

بزن بهتر ک زده شه

من زدم

منکه امروز رفتم زدم.اصصصلا یه ذره هم درد نداشت.الانم راحت دستمو تکون میدم

من نزدم عزیزم

من زدم خیییییییلی درد داشت سه روز دستمو نمیتونستم تکون بدم

منم ۲۷هفته کامل بودم زدم
بزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌وسوم بارداری