۱ پاسخ

منم oمنفی م ،تو ماهای اول لکه بینی داشتم آزمایش دادم منفی بود آمپول رگام زدم دکترم گفت تو ۷ ماهگي بازم باید آزمایش بدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️حسنا و حلما❤️ مامان ❤️حسنا و حلما❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی