۵ پاسخ

الان ۳۱ هفتمه زدم اینارو. چون خونریزی دارم احتمالا سزارینم کنن

من ۳۳ هفته و چند روز آمپول بتا زدم
سولفات ولی نه واسه چیه؟

من ۳۰زدم

من زدم تو ۳۳ هفتگی 🥲🥲🥲

باید قبل از ۳۲ هفته زده بشه

سوال های مرتبط

مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری