سلام مامانای دوقلو کیا امپول بتا زدن؟؟؟

۵ پاسخ

من هنوز دکتر چیزی نگفته نزدم

اگه دیابت بارداری داری یا فشارخونت بالاست دکتر بستری میکنه که تحت نظر باشی

من زده بودم ۲۸ هفته دو دوز زدم که میشد ۶تا امپول
روز عمل هم یه دوز اورژانسی زد دکترم

من زدم

به من که دکتر هنوز چیزی نگفته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی