کیا آمپول بتا زدن؟؟ بستری شدین؟من فردا باید برو استرس دارم🥲

۴ پاسخ

وقتی آمپول بتا میزنی قندت بالا می‌ره یکی دوروز فکر کنم بخاطر کنترل قندت بستری میکنن

نه بابا منم زدم اما بستری نشدم. یه دوزشو دکتر خودش داخل مطب برام زد دوز دومو گفت نیاز نیست بیای خودت برو تزریقاتی محلتون

عزیزم من دیشب زدم امشبم باید بزنم نه گلم بستری نشدم

عزیزم دکترت خودش برات نوشت یا خودت درخوایت کردی ؟ من به دکترم گفتم گفت نیازی نیست قبول نکرد .

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی