وقتی آمپول بتا میزنی قندت بالا میره یکی دوروز فکر کنم بخاطر کنترل قندت بستری میکنن
نه بابا منم زدم اما بستری نشدم. یه دوزشو دکتر خودش داخل مطب برام زد دوز دومو گفت نیاز نیست بیای خودت برو تزریقاتی محلتون
عزیزم من دیشب زدم امشبم باید بزنم نه گلم بستری نشدم
عزیزم دکترت خودش برات نوشت یا خودت درخوایت کردی ؟ من به دکترم گفتم گفت نیازی نیست قبول نکرد .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.