خانما شما چند هفته امپول ریه زدین

۷ پاسخ

هفته زدم ۲۹

من دیشب زدم بعداینکه گفت بستری شو تاتحت نظرباشی قبول نکردم دیشب زدم دستگاه وصل کردن بهم
امروزم باید برم بزنم دیگه تموم فقط فردا برم اکوقلب
سرکلاژی هستم سقطم داشتم بخاطرهمون بهم زد

من بارداری اولم ۳۵ هفته زدم

والا برا من نزد من ۲۹ هفته رفتم دکتر .با اونکه سابقه زایمان زود رس هم داشتم ولی گفت الان نه دیگه نمیدونم

۲۸ هفته میزنن ۶ تا.

ولی بقیه بگند منم بدونم مرسی

من که به دکترم گفت گفت نمی‌خواد دیگه نمیدونم ۲۳ هفته برم بزنه یا نه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری