سلام خانما،کیا واکسن انفلانزا زدن؟
در بارداری

۵ پاسخ

من که دکترم واسم تجویز کرد.هلندی گرفتم مطب واسم ترزیق کرد

منم دکترم گفت هفته پیش هلندی زدم

منم زدم .هلندی رو زدم . دردم نداشتم

من زدم هلندی بود،نه ضرر نداره من دکترم گفت مهمه و بزنم منم زدم،حتی تا شیش ماه بعد از دنیا اومدن بچه هم مریض نمیشه

ضرر داره برا جنین؟

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان ۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری