میگم اونایی که آمپول ریه زدین بستری شدین ؟

۱۱ پاسخ

منم یک هفته دیگه باید بزنم دکترم گفت ۲۴ ساعت باید بستری بشی
شمام گفتن بستری مخاد

نه من تو مطب زدم ...بعدم اومدم خونه

من نه فقط کساییکه بارداری پرخطر دارن دیابت یا فشارخون اونا بستری میشن

من نه

من نه

خواهش می کنم عزیزم

اره منم بستری شدم دو بار هر بار دو دوز زدم

اره سه تا هم می‌ره تو یه سرنگ دردی نداره اصلا

نه اصلا

من نه

من آره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری