شما امپول ریه زدین یا سرم ریه ؟؟؟یا هردو با هم 😥

۶ پاسخ

آمپول ریه

من هیچ کدوم چون دکترم گفت وقتی همه جوره اوکی هست
حرکاتش خوبه منظم نیاز به امپور نداری
مگر سابقه زایمان زودرس داشته باشی

امپولش زدم

من آمپول ریه زدم چهار تا هفته ای یه دونه ..از هفته 29, شروع کردم

آمپول زدم دوتا

خیر.

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۱۰ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری