سلام خانوما شما تو بارداری آمپول ریه زدین؟

۱۰ پاسخ

من نزدم دکترم گف لازم نیس

نه عزیزم وقتی مشکل و علائمی از زایمان زودرس نباشه نباید بزنن
اما متاسفانه یه سری از دکترا کار یاد گرفتن مثل نقل و نبات مینویسن ک طرف بزنه

بله من دیشبم زدم

بله من زدم یک هفته پیش

من بخاطر زایمان زودرسی که شدم 26هفته دکتر نوشت و تزریق کردم و استراحت مطلق شدم

خب الان زوده هفته ۳۵ یا ۳۶ میزنن

من قراره فردا برم بزنم دکترم داده اما نمیدونم چرا

تو شرایطای خاص میزنن دیگه

نه من نزدم

نه.

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد