من سرکلاژ بودم عزیزم ولی امپول ریه نزدم و سر وقت ب دنیا اومد
اگر احساس انقباض و درد زیر دل زیاد بیاد امپول میزنن
اي جونم الان هفتتوديدم خدارشششششكرعزيزم😍❤️رسيدي ب اخراششششش🥹
من سرکلاژم و سابقه زایمان زودرس دارم ولی دکتر گفت لازم نیست بزنی
من خودم سرکلاژی نبودم ۳۲هفته دو دوز امپول ریه گرفتم ۳۴هفته زایمان زودرس کرفتم خداروشکر بچم مشکل ریه تنفس نداشت فقط بخاطر کم بودن وزنش رفت دستکاه
جاری من سرکلاژی بود امپول ریه زد ولی سرتایم زایمانم کرد
من دکترم برام تجویز کرد
نه سرکلاژی بودم نه سابقه زود رس داشتم فقط گفت محض اطمینان
من سرکلاژی ام و زدم
من ۲۶ زدم باز دوباره ۳۴ دکتر گفت بزن
اره چون سرکلاژی ها احتمال زایمان زودرس و دارن
من زدم
ی سوال😬
اگ امپول ریه بزنیم،باید بچه رو زود بدنیا اورد،یا مثلا میشه امپول رو زد ولی سروقت دنیا بیاد🫠؟
من زدم
نه فکر نکنم نیاز باشه به اونایی میزنن که زایمان زودرس دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.