آمپول ریه خارجی و ایرانی داره ؟
شما کدومش و زدین

۴ پاسخ

آمپول ریه همون بتامتازونه، چیز خاصی نیست

عزیز دردت چجوری بود میتونی توضیح بدی منم ی مقدار درد دارم ولی بیمارستان نرفتم نکنه انقباض دارم نمیفهمم

من نزدم ولی فکر کنم همه یک مدله

برای همه امپول ریه میزنن؟
چرا میزنن؟

سوال های مرتبط

مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری