۴ پاسخ

منم میزنم دکترم گفت 29 هفته باید بزنی

خون شما و همسرت اگه مثبت و منفی باید بزنی عزیزم

من زدم نه هفته و چهار روزم بود رگام زدم

عزیزم اگر گروه خونی شما منفی باشه و همسرتون مثل شما نباشه شما باید امپول رگام بزنی.فکر میکنم همین هفته ها باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهرسام و آرسین مامان مهرسام و آرسین ۱۰ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری