ازهقته ۲۸تمام تا۳۲هفته. دکترگف. ولی دکترمن توهفته ۲۹گف بزن دیگه
گروه ایتا زدم تازه برای مادران باردار و اقدامی.. بریم گپ بزنیم... @TM7174
منو دکتر گفت حتما ۲۸هفته بزنی
تو ۷ ماه میزنن اکثرا
ولی موقع امنیو سنتز من تو ۱۸ هفته زدم
یکیم تو ۲۴ هفته خونریزی داشتم زدن برام
اگه هرماهم خونریزی داشته باشی باید رگام بزنی ولی اگه چیزی نیس تو ۷ ماه بزن
۲۸ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.