آمپول رگام از چند تا چند هفته میتونیم بزنیم

۵ پاسخ

ازهقته ۲۸تمام تا۳۲هفته. دکترگف. ولی دکترمن توهفته ۲۹گف بزن دیگه

گروه ایتا زدم تازه برای مادران باردار و اقدامی.. بریم گپ بزنیم... @TM7174

منو دکتر گفت حتما ۲۸هفته بزنی

تو ۷ ماه میزنن اکثرا
ولی موقع امنیو سنتز من تو ۱۸ هفته زدم
یکیم تو ۲۴ هفته خونریزی داشتم زدن برام
اگه هرماهم خونریزی داشته باشی باید رگام بزنی ولی اگه چیزی نیس تو ۷ ماه بزن

۲۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری