خانم ها آمپول رگام برای چیه؟

۵ پاسخ

منم گروه خونیم منفیه باید بزنم😑اگه بچت به دنیا بیاد گروه خونیش منفی باشه باز باید بزنی اگه مثبت باشه دیگه لازم نیس از پسر من مثبت بود گف دیگه نیازی نیس

منم هر بار باید بزنم خون من و شوهرم به هم نمیخوره

مادرایی که گروه خونیشون منفیه میزنن که با بچه تداخل پیدا نکنه و بچه هم کم خونی نگیره

جلوگیری از سقط
و مشکلات جنین
گروه خونی منفی زن
و مرد مثبت باشه باید حتما رگام بزنه

اگه گروه خونیت منفی باشه باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری