۱۲ پاسخ

اره عزیزم.قبلش به دکترت بگو

بله باید بزنی چون بچت صد در صد گروه خونش مثبت میشه و بدنت در برابر بچه پادتن ترشح می‌کنه که به بچه حمله کنه و باید آمپول رو بزنی که مشکلی پیش نیاد چطوری دکترت بهت نگفته ؟

بله عزیزم ماهم اینجوری بودیم زدم
باید دکترت حتما بنویسه که ارزون تر بگیری
آزاد ۱۵۰۰ به بالاس

اره عزیزم باید که حتما بزنی

قبلش آزمایش کومبس باید بدی عزیزم

آره عزیزم گروه خونی منفی باید بزنه

منم همین بود رگام زدم ولی قبلش ی ازمایش باید بگیری

بله بایدبزنید

آره باید بزنی

بله عزیزم هم ۲۸ هفته هم بعد زایمان

امپول رگام چیه

بله عزیزم

سوال های مرتبط