من گروه خونیم Oمثبت و همسرمOمنفی باید امپول رگام بزنم یانه؟

۱۳ پاسخ

اره عزیزم باید بزنی

نه اگر خودت منفی ‌و همسرت مثبت باشه باید بزنی

نه عزیزم اگ‌خودت منفی و همسرت مثبت می‌بود باید میزدی

حتما با دکتر مشورت کن ماها همه فقط ی نظر میدیم

خیر ، فقط اگه شوهرت مثبت بود باید میزدی ، منم مثبتم و‌شوهرم منفیه نیاز نیست بزنی

نه عزیزم اگر مادر منفی و پدر مثبت باشه باید رگام زد

مادرای با گروه خونی منفی باید بزنن

کلا اگر مادر منفی باشه میرن سراغ گروه خوبی پدر

نه گلم اگر منفی بودی همسرت مثبت باید بزنی

فک کنم اگه مادر منفی باشه میزنن

من خودم-AB همسرم +AB
رگام زدم

نه اگه برعکس بودین باید میزدی، شما منفی بودی همسرت مثبت

فکرکنم اگر جفتتون منفی بودین باید می‌زدی

سوال های مرتبط