من چند بار روگام زدم عزیزم هیچ عوارضی نداره نگران نباش من بعد سقط تو بیمارستان زدم اینبارم تو بارداری افتادم لکع بینی دکترم گف بزن الان باز مونده ۲۸ هفته قراره بزنم
نه هیچ عوارضی نداره
عوارض نداره
نزنی عوارض داره
نه اصلا عوارض نداره من تزریق کردم
رگام چیه امپول چیی هس؟
نه بابا چه عوارضی
من چند بار زدم
منم زدم
عوارض نداره خیلیم واجبه
بله منم زدم نه هیچ عوارضی نداره
بلی ن عوارض نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.