۱۰ پاسخ

من چند بار روگام زدم عزیزم هیچ عوارضی نداره نگران نباش من بعد سقط تو بیمارستان زدم اینبارم تو بارداری افتادم لکع بینی دکترم گف بزن الان باز مونده ۲۸ هفته قراره بزنم

نه هیچ عوارضی نداره

عوارض نداره
نزنی عوارض داره

نه اصلا عوارض نداره من تزریق کردم

رگام چیه امپول چیی هس؟

نه بابا چه عوارضی
من چند بار زدم

منم زدم

عوارض نداره خیلیم واجبه

بله منم زدم نه هیچ عوارضی نداره

بلی ن عوارض نداره

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم🐭🩵 مامان پسرکم🐭🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری