سلام خانما کسی بوده توی بارداریش آمپول رگام بزنه؟

۱۴ پاسخ

من زدم یکبار ۱۲هفته چون cvsشدم
یکبار ۲۸هفته
گفتن اگر موقع دنیااومدن بچه گروه خونیش منفی باشه بازم باید بزنم

سلام منم زدم

بله من میزنم هفته ۲۸زدم

منم ۲۸ هفته زدم

من ۲۸هفته میزنم

امپول رگام وقتی دکترت گفت باید بزنی باید بزنی.خیلی مهمه تفاوت گروه خونی مادر و پدر اگر امپول رگام زده نشه باعث مرگ بچه میشه تو شکم.
بزن حتما

ممنون از راهنماییت

وقتی گروه خونی مادر و پدر یکیش منفی و یکیش مثبت باشه باید زن وقتی بارداره بزنه

سلام اره من زدم

براچیه اصلا

نزنیم چی میشه

میگن از 28 تا 34هفتگی وقت داره

چند هفته زدین

سلام اره من زدم

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری