۹ پاسخ

سلام خانمای شیرازی آمپول روگام رو از کجا تهیه کردین هزینش چند هست؟

رگام برا چیه

ن تزریقاتی

باسن

نه حتماً ببر تزریقات بزنه برات
یه کوچولو درد داره

باسن
نه دردی نداشت

درد داره یکم

برا من دکتر نوشت رفتم گرفتم برام زدن

ن عزیزم خودتم میتونی با۴انگشت فاصله از ناف بایدبزنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی