آمپول رگام رو کجا رفتین زدین

۶ پاسخ

درمانگاه

داروخونه گرفتم درمونگاه زدم

من مطب خود دکترم زد

من تزریقات

درمانگاه زدم

من رفتم اورژانس بیمارستان اما به نظرم نیازی نبود همه جا کیشه زد

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق 💙🩵 مامان عشق 💙🩵 ۸ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی