سلام خانما اینجا کسی هست که آمپول رگام باید بزنه؟؟

۹ پاسخ

۲۹ هفته

اره من هنوز نزدم دکترم نوشته باید چن هفته بعد بزنم

اره عزیزم من ۱۰ فروردین باید بزنم‌چون ۲۸ هفته میشه
گروه‌خونیمم O_ هست همسرم مثبته بخاطرهمین باید بزنم
سر بارداری اولمم زدم

بله من هم دوتا بارداری قبلی زدم هم ایندفعه باید بزنم

اره من زدم شنبه

من دیروز زدم

من زدم

اره من
همسرم Rh مثبته
من Rh منفی

اره من

سوال های مرتبط

مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی