۶ پاسخ

من یک هفته قبل عید زدم ازاد۱۲۰۰

چند هفته باید زده بشه منم باید بزنم

۱۲۰۰
ازاد زدم پارسال

یکو خورده اییی

من گرفتم ۱۱۰.بدون بیمه ۱۷۰۰

من روز اول عید زدم... با بیمه تامین اجتماعی 166تومن گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۸ ماهگی
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا و دخملی مامان امیررضا و دخملی روزهای ابتدایی تولد