۶ پاسخ

ب من ک بهداشت گفت تا زایمان فرصت داری
اینقد بهداشت ما بی خیاله ک تا الان نداشتن بزنن.هربار رفتم گفتن سری بعد شاید بیاریم

از ۲۸ تا ۳۴

تا 32 هفته
من 28 آنفولانزا زدم
گفت اول 31 بیا کزاز بزن

از ۲۸هفتگی تا ۳۲هفتگی وقت داری بزنی

تو هفت ماهگی میزنن

بهداشت به من گفت تا ۳۴ فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری