واکسن کزاز رو تا کی وقت دارم بزنم؟

۱۲ پاسخ

من ۲۷ هفته زدم هیچیمم نشد

من ک امروز رفتم زدم

دوهفته قبل زایمان
ولی خب هرچی زودتر بزنی بهتره حالت یموقع بد نشه و بی حال نشی

من زدم دوروز پیش

ماما به من می‌گفت دوهفته قبل زایمان وقت داری بزنی تا اثر کنه شما الان بهترین وقته که بزنین

اگه باید بزنی الان بزن چون یکم اذیت کنندس هفتتم بره بالاتر خودت بیشتر اذیت میشی

واسه ی چیه

الان بزنی بهتره،بمن گفتن تا۳۶ هفته

۳۶ هفته وقت داری

منم نزدم هنوز

منم گردنمه 😐🤣

۲هفته قبل زایمان.حدودا ۳۴_۳۵هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی
مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۷ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی