۹ پاسخ

من ۲۷زدم

چرا نزدى؟
تا ٢٨ هفته وقت داشتى

شاید نزنم میترسم تو بارداری واکسن بزنم حس خوبی بهش ندارم نمیدونم چرا

من ۳۵هفته زدم

به منم الان گفته بزنم

تا ۳۶ هفته وقت هست

من نزدم ولی برام نزدن اصلا

من ۲۸ هفته رفتم گفت دیر اومدی ولی واسم زد . برو بزن

بله تواخر۲۸ هفته زدم دکترگفت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۸ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری