نه به هیچ عنوان 😐 حتی اگر ناشتا باشی بیشتر از ۱۰ ساعتم ناشتایی باز بده...
اگر ناشتا باشی میگیرن ولی ترجیحا صبح زود بری بهتره خودت اذیت میشی باید چند ساعت ناشتا بمونی
آزمایشگاه دولتی نه
ولی آزمایشگاه شخصی برو بپرس
شاید بگیرن
چرا ناشتا باشی میگیرن
تاالان ناشتا بودی؟؟؟؟؟
نههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.