مامانا این موقع آزمایش گلوکز نمیگیرین ساعت ۱۲

۶ پاسخ

نه به هیچ عنوان 😐 حتی اگر ناشتا باشی بیشتر از ۱۰ ساعتم ناشتایی باز بده...

اگر ناشتا باشی میگیرن ولی ترجیحا صبح زود بری بهتره خودت اذیت میشی باید چند ساعت ناشتا بمونی

آزمایشگاه دولتی نه
ولی آزمایشگاه شخصی برو بپرس
شاید بگیرن

چرا ناشتا باشی میگیرن

تاالان ناشتا بودی؟؟؟؟؟

نههههه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری