۸ پاسخ

من ۸ و ۹ ساعت

8 تا 10 ساعت به من گفتن

۸ تا ده ساعت

8ساعت

به من گفت بعد از شام چیزی نخورم و صبح ناشتا بیام منم از ۱۰ ،۱۱ شب چیزی نخوردم تا ۸ صبح که رفتم آزمایش

من دیروز ازمایش گلوکز داشتم از ساعت ده شب به بعد دیگه چیزی نخوردم به جز آب البته ساعت هفت هم رفتم برای ازمایش

۹ ساعت ناشتا بودم من

منم 12 ساعت

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری