سلام خانوما برای آزمایش گلوکز چند ساعت باید ناشتا بود؟؟؟؟

۶ پاسخ

8ساعت

گفت 10 ساعت

من ٩ ساعت ناشتا بودم ازمايش راحتيه اصلا نگران نباش فقط اب خنك خنك ببر همچين شربته ب جيگرت حال ميده مني ك بهيچ عنوان تحمل شيريني نداشتم راحت خوردم بعدش يكم اب بخور شيريني دهنت تميز شه فقط

هشت ساعت کافیه
شامتو بخور سبک بخور

وای دغدغه من این آزمایش میگم حالم بدنشه

10 تا12 ساعت

سوال های مرتبط

مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد