8ساعت
گفت 10 ساعت
من ٩ ساعت ناشتا بودم ازمايش راحتيه اصلا نگران نباش فقط اب خنك خنك ببر همچين شربته ب جيگرت حال ميده مني ك بهيچ عنوان تحمل شيريني نداشتم راحت خوردم بعدش يكم اب بخور شيريني دهنت تميز شه فقط
هشت ساعت کافیه
شامتو بخور سبک بخور
وای دغدغه من این آزمایش میگم حالم بدنشه
10 تا12 ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.