۶ پاسخ

این شربت ازمایشگاه میده یا باید از داروخونه تهیه کنیم؟

منم امروز اومدم تا بهم بدن

همین الان خوردم شربتشو😑😑

منم فردا باید برم اینکه میگن خیلی طول میکشه رو اعصابمه اخه بچه کوچیک دارم نمیدونم چجوری ببرمش

دیر ازمایش دادی . من پس فردا ازمایش گلوکز دارم

۲۹ هفته ای؟بنظرت دیر نیست واس این ازمایش؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرساناC᭄ مامان مهرساناC᭄ ۸ ماهگی
مامان دخترکم🩷😍 مامان دخترکم🩷😍 هفته چهلم بارداری
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد