آزمایش گلوکز بارداری با موفقیت انجام شد👍😂

۱۰ پاسخ

بسلامتی عزیزم منم امروز رفتم اصلا سخت نبود والا الکی تو دلمون رو خالی کردن این همه فقط دوساعت نشستن تو ازمایشگاه سخته شربتشم خوشمزه بود 😂😂😂

وای من ۳ هفته دیگه برام نوشته
بهش گفتم من تحمل شو ندارم گفت اگه نشد آزمایش قند دوساعته بده

مراحلش چطور بود چند ساعت طول کشید مرحله به مرحله که انجام دادی بهم میگی منم شنبه باید انجام بدم

حالت بد نشد؟

عزیزم یبارشربت وخوردین بعدش هریه ساعت یبارخون دادین؟

چیکار کردی ک با موفقیت انجام شد

اخیششش 😁👏👏

وااااااییی 🤢
دست و جیغ و هوراااااا😀😂

خداروشکر😁

هوراااااا😂

سوال های مرتبط

مامان maleka🩰🩷 مامان maleka🩰🩷 ۸ ماهگی
مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری