اومدم ازمایش گلوکز حالم بده بزور دارم تحمل میکنم بالا نیارم😖

۱۰ پاسخ

منم بار اول نتونستم بالا آوردم
بعد ده روز ک دیروز میشد رفتم بهم تخت دادن دراز کشیدم خیلی بهتر بود یکی دوبار تپش قلب گرفتم ولی قابل تحمل بود سری اول بوی عطر ی خانمی حالم بهم زد سرگیجه گرفتم

باید بینش صبونه بخوری؟

نتونستم بالا اوردم 😑

چراا خوب بود ک 🥹

خیلی خوشحالم ک این مراحلوورد کردم☺️

حالت تهوع دارم چجوری دوساعت دیگ تحمل کنم😣

فقط برو ی جا دراز بکش حالت بهتر میشه

تو چند دقیقه باید این مایع را خورد ؟

ان شاءالله که راحت بگذره برات😑😑🥺

الهیییی🥲🥲🥲انشاالله بالا نمیاری ب خوبی میدی آزمایشتو میای

سوال های مرتبط

مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۶ ماهگی