منم بار اول نتونستم بالا آوردم
بعد ده روز ک دیروز میشد رفتم بهم تخت دادن دراز کشیدم خیلی بهتر بود یکی دوبار تپش قلب گرفتم ولی قابل تحمل بود سری اول بوی عطر ی خانمی حالم بهم زد سرگیجه گرفتم
باید بینش صبونه بخوری؟
نتونستم بالا اوردم 😑
چراا خوب بود ک 🥹
خیلی خوشحالم ک این مراحلوورد کردم☺️
حالت تهوع دارم چجوری دوساعت دیگ تحمل کنم😣
فقط برو ی جا دراز بکش حالت بهتر میشه
تو چند دقیقه باید این مایع را خورد ؟
ان شاءالله که راحت بگذره برات😑😑🥺
الهیییی🥲🥲🥲انشاالله بالا نمیاری ب خوبی میدی آزمایشتو میای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.