به وقت آزمایش قند 🥴🤪حالم خیلی بده

تصویر
۸ پاسخ

من ک‌دادم تمامممم😂

منم دو هفته پیش دادم خوب خدا رو شکر حالم بد نشد قند ناشتا خوب بود ولی یک ساعت بعد بالاس 🫣

هزینش چقدر شد گلم

منم تازه پودر قند رو خوردم خداروشکر فعلا خوبم

فک کنم با صبحونه هسی تو مگ ن

من شنبه هفته آینده باید برم بدم

منم الان ازمایش دادم و اینکه الان حالت تهو شدید دارم 😐🥲

اوف منم الان داره میگیره
البته تو خونه😁

سوال های مرتبط

مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد