به وقت ازمایش گلوکز حالم بده تهوع شدید گرفتم

تصویر
۶ پاسخ

بعد از این ازمایش از هرچی چیز شیرینه متنفر شدم
اگه جا دارن دراز بکش خیلی بهتره

خوردنش برای من راحت بود ولی نیم ساعت بعدش بالا آوردم🥴

برای منم اصلا سخت نبود

دیگه چاره نیست باید تحمل کرد
ولی برای من اصلا سخت نبود

اب یخ بخور کوچولو‌ کوچولو

تحمل کن بهش فکر نکن

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری