۳ پاسخ

فقط‌ بالا نیار که دوباره مجبور میشی یه روز دیگه بری بدی😂🥲

دراز بکش یه جای خنک و گوشی رو بزار کنار وگرنه بالا میاری

منم دیروز انجام دادم ولی خیلی بد نبود
فقط آب یخ ریختم داخل بطریم

سوال های مرتبط

مامان الارا و هامین مامان الارا و هامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد پارسا🧿 مامان محمد پارسا🧿 ۲ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی