منم شنبه آزمایش دارم اگه از این حالم بد نشه از گرسنگی و فشار پایین حالم بد میشه🥴🥴
با آب یخ قاطی کن نه حالت بد میشه نه چیزی...بعد تند تند باید بخوری
عزیزم هزینه آزمایش چقد شد؟
من الان خوردم معدم رو داره میسوزونه
اولش خوشمزه بود🤣
یهو قندتو میبره بالا بخاطر اون سردرد میگیری منم اینجوری شدم
حالا اگه سه مرحله ای باشی ساعت بعدش میفهمی سردرد الانت ی شوخیه🫥
خیلی بد بود برای منم
شیرینیش گلو رو میزنه
بعدشم همش تهوع داشتم😶😶😶
طعمش که خیلی خوب بود ولی من به علت ناشتایی اونو که خوردم یک ساعت بعدش حالت تهوع کردم
منم مرحله اخرش مونده،منتظرم سرساعتش برسه ولی من طعمشا دوس داشتم
برا من که عالی بود چسبید خدایی با آب خنک سر کشیدم تلقین نکن عزیزم بخور بره نوش
منم الان خوردن سرم درد گرفت 🤕
من با يخ قاطي كردم چون گشنم برد شيرينيش بهم مزه داد
ولي قبول دارم ميزنه زير دل ادم من ادم شيرين خوري نيستم كلا ولي بعد تموم شدنش يكم اب خورم زبونم از شيريني بيفته
تو گهواره میگفتن با آب سرد قاطی کنی خوب میشه
عه بدمزه نیس ک خیلی شیرینه فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.