به وقت آزمایش قند🤢

تصویر
۱۲ پاسخ

منم دیروز دادم بد بود 😑😑

مثل ویتامین سی هست فقط شیرین تر

منم ساعت ۸ رفتم خوردم ولی اینهمه ک بد تعریف میکردن نبود واقعا

من دوبار باردار شدم ولی تاحالا تجربه اش نکردم چطوریه؟ واقعا همون‌جوری که میگن غیر قابل تحمله؟

وای دیدمش دوباره حالم بد شد 😒
این چیه میدن ب ما میخوریم من ک مرحله دومش ک رفتم خون بدم دیگه قرص تهوع خوردم از بس حالمو بد کرد🤦‍♀️

وای منم دارم انجام میدم خیلی بدهههه

سلان یه توصیه اگه داخل ازمایشگاه جایی هست حتما دراز بکش که بالا نیاریش😮‍💨

زیادم بد نیست من خیلی استرس داشتم

چند هفته و چندروزی؟

بد مزس ؟

به به من عاشقشم با آب خنک خنک قاطی میکردی

خوشبختم منم الان دراین وضعیتم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻💙 مامان ایلیا 👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان الارا و هامین مامان الارا و هامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی