از بس اینجا تو گهواره بد تعریف میکنن ازش آدم خود بخود تلقین بد میکنه به خودش
آره من الان با تهوع بعدش درگیرم
وای نمیدونی چقدر دوس دارم هرچی زوتر برسم ب این مرحله ویارم بوده این شربته 😂😂
چقدر شد هزینش؟
منم آزمایش دادم این محلول خوردم منتظرم ساعت ده بشه دوباره آزمایش بدم محلولش بد نیس فقط شیرینه
با اب خيلي خنك اصلا بد نيس فقط يكم خيلي شيرينه ك روش ي كوچلو اب بخوري حله بعدش ديگه بهش فكر نكن ك حالت بد شه
اوه منم باید این هفته برم
شب قبلش شان چی خوردی؟
من امروز دارم میدم خیلی برای من بدنم سنگین بود با ناشتایز که داشتم الان انگار حالم سنگینه
خوردی یکم دراز بکش
منم خوردم الاناونقدی هم ک میگن بد نیس باید با آب خیلی سرد بخوری یکم زیردل میزنه اونم طبیعی فقط نمیدونم بعدش میشه آب خورد یا ن
درکت میکنم من بالا اوردم
یکی دیدم ویار این پودره کرده بود قدر بودوووون🤣🤣🤣
اخی عزیزم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.