به وقت آزمایش قند
خیلی حال بهم خوره این شربت 🤢

تصویر
۱۲ پاسخ

از بس اینجا تو گهواره بد تعریف میکنن ازش آدم خود بخود تلقین بد میکنه به خودش

آره من الان با تهوع بعدش درگیرم

وای نمیدونی چقدر دوس دارم هرچی زوتر برسم ب این مرحله ویارم بوده این شربته 😂😂
چقدر شد هزینش؟

منم آزمایش دادم این محلول خوردم منتظرم ساعت ده بشه دوباره آزمایش بدم محلولش بد نیس فقط شیرینه

با اب خيلي خنك اصلا بد نيس فقط يكم خيلي شيرينه ك روش ي كوچلو اب بخوري حله بعدش ديگه بهش فكر نكن ك حالت بد شه

اوه منم باید این هفته برم
شب قبلش شان چی خوردی؟

من امروز دارم میدم خیلی برای من بدنم سنگین بود با ناشتایز که داشتم الان انگار حالم سنگینه

خوردی یکم دراز بکش

منم خوردم الان‌اونقدی هم ک میگن بد نیس باید با آب خیلی سرد بخوری یکم زیردل میزنه اونم طبیعی فقط نمیدونم بعدش میشه آب خورد یا ن

درکت میکنم من بالا اوردم

یکی دیدم ویار این پودره کرده بود قدر بودوووون🤣🤣🤣

اخی عزیزم🥲

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻💙 مامان ایلیا 👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان پـرنسـس🎀🧡 مامان پـرنسـس🎀🧡 هفته سی‌وپنجم بارداری