به وقت آزمایش قند🤢🤢
۶/۱۳

تصویر
۷ پاسخ

انشالله راحتتت بگذره برات❤️❤️❤️

اهههههه خیلی مزه بدی داره به زور خوردم

من خوردم دیروز
خدایی خوشمزه بود😄

سعی کن سرتو زیاد پایین نگه نداری وحرکت نداشته باشی چون حالتو بدترمیکنه من اینارو انجام دادم حالم به شدت بدشد

من نخوردم اخيششش رفتم دكتر گفتم نميخوام تحمل ندارم قند خون دومرحله ناشتا نوشت گرفتم
تمام دغ دغدغه ام بود خدارو شكر رد كردم

إلهی قربونت برم 😍😂 خوبه یه مرحله اسسسس

سلام ایشالا بسلامتی،
آزمایش قند رو دکتر متخصص برات نوشت یا رفتی بهداشت اونا برات نوشتن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان الارا و هامین مامان الارا و هامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🧸❤️ مامان هدیه خدا🧸❤️ ۹ ماهگی
مامان پـرنسـس🎀🧡 مامان پـرنسـس🎀🧡 هفته سی‌وپنجم بارداری