۸ پاسخ

مزه ش ک بد نیس حال بعدش بده ک بیحالی و سرگیجه اینا میده ب ادم گاها
من خودم یکم حالت تهوع و سرگیجه داشتم رفتم دراز کشیدم بهتر شدم ولی تا شبش ب شدت بیحال بودم

اره دیگه از شیرینی ش دل آدمو میزنه😂

منم رفتم انجام دادم خیلی خوشمزه بود عاشقش شدم حالمم اصلا بد نشد بنظرم خودمون سختش میکنیم البته هستن کسایی که نمیتونن تحمل کنن خوششون نمیاد🥹🤪

وووای این غول مرحله آخره واسه من چقدر ازش بدم میاد😭

من قرص خوردم تا تهوع نداشته باشم

همین الان برگشتم مزش خوب بود ولی من نتونستم انجام بدم گفتن فردا بعد صبحانه بیا
شما سعی کن اب یخ اینا بخوری بعدش ک حالت بد نشه

من هنوز انجام ندادم میترسم🤮

اره بعدش ادمو حالت تهوع میگیره وگرنه راحت خوردم من بعدش اذیت شدم

سوال های مرتبط

مامان الارا و هامین مامان الارا و هامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان ایلیا 👶🏻💙 مامان ایلیا 👶🏻💙 ۶ ماهگی