مزه ش ک بد نیس حال بعدش بده ک بیحالی و سرگیجه اینا میده ب ادم گاها
من خودم یکم حالت تهوع و سرگیجه داشتم رفتم دراز کشیدم بهتر شدم ولی تا شبش ب شدت بیحال بودم
اره دیگه از شیرینی ش دل آدمو میزنه😂
منم رفتم انجام دادم خیلی خوشمزه بود عاشقش شدم حالمم اصلا بد نشد بنظرم خودمون سختش میکنیم البته هستن کسایی که نمیتونن تحمل کنن خوششون نمیاد🥹🤪
وووای این غول مرحله آخره واسه من چقدر ازش بدم میاد😭
من قرص خوردم تا تهوع نداشته باشم
همین الان برگشتم مزش خوب بود ولی من نتونستم انجام بدم گفتن فردا بعد صبحانه بیا
شما سعی کن اب یخ اینا بخوری بعدش ک حالت بد نشه
من هنوز انجام ندادم میترسم🤮
اره بعدش ادمو حالت تهوع میگیره وگرنه راحت خوردم من بعدش اذیت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.