۱۲ پاسخ

خوشمزسس😌🪸

چجوری ازمایشش چند مرحله هست!؟

خب ازمایشگاه یه دونه ۸۵ گرم میداد

من از آزمایشش میترسم

چن سال پیش برا ما تولیوان حل میکردن میگفتن بخورین😅الانا با کلاس شده همه چی

چه مزه ایه😬؟

وای دوتا 🫠

اوو ۱۰۰ گرم😪😪

من چهارمرحله ی بودم یدونه از اینا داد بهم

چرا دوتا؟ منم اومدم ازمایش ولی پودر نداد😁

اب سرد میبردی ک کمتر اذیت شی🫠

وای چرا دوتا من یدونه بود شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا🧿 مامان محمد پارسا🧿 ۲ ماهگی
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری