قند ناشتا 97🥴🥴🥴بازم زیاده؟؟؟

۱۱ پاسخ

برای خانم باردار ۹۳ میشه مرز

اوهوم😭😭😭😭

بخاطرآمپول بتاهس میادپایین

اره پرهیز غذایی ون

منم ناشتام۱۰۰بود رژیمو شروع کردم
واقعا سخته ولی چه میشه کرد
میوه شاید یکی دوتا برش در روز بخورم
موز وخرما و...هم نمیخورم اصلا

لب مرزه

اره🥺🥺🥺🥺

متاسفانه دکتر میگف زیر ۹۳ باید باشه

اره زیاده

اره😕😕

آره باید زیر 90باشه

سوال های مرتبط

مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی