۹ پاسخ

قند دارم
انسولین میزنم🥺🥺💔

قندو انسولین درد واژن

قند و کمر درد و لگن درد.و ببخوابی

با باز بودن رحم

هم تیروئید هم قند 😑

با قند و گرفتگی پاهام

با کم خونی

با حالت تهوع 🤢

قندم نسبتا بالاس

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری