ینی نرم بیرون 🫠🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴

۱۲ پاسخ

واااای منم دوس دارم برم نگاه کنم…میدونم خرافاته ولی میترسم برم …

من حتی پنجره هم بستم

نباید کلن رفت بیرون یا نباید بیرون بودیم نگاه بکنیم

خب تا کعی نریم؟

من اومدم بیرون ماهم نگاه کردم خودمم خاروندم یکماه دیگه هم زایمان میکنم‌🤣

من الان میخواهم برم بیرون خونه مادر شوهرم اما به اسمون نگا نمیکنم

🙄🙄🙄🙄🙄

بهتره نری

ماه گرفتگی هست

ن.

نه نرو ها

نه . نرو

سوال های مرتبط

مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی