خانوما شمام لگدای بچتون محکمه🥴🥴🥴

۴ پاسخ

نه آرومه

اره تازگی محکم شده لنتی

خیلی خیلی محکمه واقعا بعضی وقتا فکر میکنم ممکن قفسه سینم بشکنه 🥲🤰🏻👼🏻

نه اصلا لگد نمیزنه خودشو میکشه سفت میکنه ناخن میکشه ولی لگد نمیزنه نمی دونم چرا 😄

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی