۱۲ پاسخ

مخفف هم کنن اسم قشنگیه 🥲

😂سیا و سوشی

یکم بگذره بهش میگن سیاه😐😂

این حالا سیاوشه میترسی مخفف بگن
من داداشم اسمش حسن هست میگن سیا😃😃😃😃

ولی اسم خوبیه

از اسم سیاوش بدم اومده واشه اون پسره تو عشق ابدی

اره بهش میگن داداش سیا

سیامخففش😂😂

مگه مهمه😅 من خودم از الان به دخترم میگم سیسی😂😂

خیلی اسم شیکیه
شما هروقت یکی خواست مخفف کنه بهش تذکر بدید اینجوری همه اسما مخفف میشن

کسی مخفف کنه بهشون یکبار تذکر بدی درست تلفظ کنند

دقیقا منم بخاطر اینکه میدونم‌بعدا بهش میگن سیا منصرف شدم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی